wtorek, 13 marca 2012

Mango Bag

Dziś kilka słów o mojej lakierowanej torbie z Mango. Torebka ta występuje w 4 kolorach.
 Moja wersja  nie jest kolorem typowo czarnym,kolor zbliżony jest bardziej do grafitu.
 Torba w kolorze czerwonym w rzeczywistości to czerwony wpadający w pomarańcz.
 Jeżeli zależy Wam na ostrej czerwieni i jednolitym czarnym kolorze polecam kupienie jej starszej wersji na allegro.
Wersje z zeszłego sezonu rozpoznamy po lakierowanej kokardce z przodu torebki i innym rozmieszczeniu blaszki. Poza tym, torebki niczym się nie różnią. Jest lekka, elegancka i pojemna.
Początkowo byłam do niej sceptycznie nastawiona, nie przepadam za torebkami wykonanymi z innych materiałów niż skóra, ale jej lekkość sprawiła,że na dzień dzisiejszy to moja ulubiona torebka ;-)



Kolory torebek z nowej kolekcji 


moja torebka


                                                 torebka ze starej kolekcji



2 komentarze: