poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Strój dnia

Tak jak obiecałam wklejam swoją dzisiejszą stylizację. Przepraszam Was najmocniej za te dwa dni przerwy. Internet nie funkcjonuje tutaj tak jak powinien.
Nie będę się dziś rozpisywała, nie mam zbytnio humoru.
Mam na sobie fioletową bluzkę i spódnicę. Obie rzeczy pochodzą z Zary. Koturny  są z Venezi.

Przez niektórych z Was pewnie znowu zostanę nazwana  Zarowym "Klonem" No cóż, nic nie poradze na to,że asortyment tego sklepu trafia do mnie najbardziej. Na rzeczy od projektantów mnie jeszcze nie stać:)










Miłego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. Przyjemna buziaaaa :D
    Co tam że klon mi się podoba :)
    i uśmiech!!!!!!!!!!!!!estee

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola tylko przyjemna???????? Ta buzia powinna snic Ci sie po nocach, ale nie w koszmarach :D haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, zresztą jak wszytskie. Nie przejmuj się tymi komentarzami, najważniejsze, że nosisz to w czym czujesz się dobrze;) Wklejaj się częsciej:) Pozdrawiam- Ania (wizażowa kleo111)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się podoba. Bluzka jest z najnowszej kolekcji? ps. Gdybym miała Zarę w swoim mieście, to też byłabym zarowym klonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba ten zestaw :) Spódniczkę już komplemetowałam, ale w duecie z bluzką prezentuję się jeszcze bardziej bajecznie.
    W dodatku pasuje Ci ten zestaw do figury, moim zdaniem. Wyglądasz kobieco, elegancko, a przy tym nie jesteś przestylizowana :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje;) Bluzka pochodzi z letniej kolekcji, teraz mozna dostac ja wylacznie na allegro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio pisałam, że nie podoba mi się żadna Twoja stylizacja. Ta jest zabójcza i bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw. czy mogę wiedzieć skąd buty ?

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie Ci się udało dostać tą piękną spódnicę? :)) Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń