piątek, 5 sierpnia 2011

Wallis part II

Kolejny zestaw z sukienką firmy Wallis. Lubię ten sklep za niebanalne i kobiece wzory. Nie wszystkie sukienki mi się podobają, niektóre z nich są na zdecydowanie bardziej formalne okazje, sądzę jednak,że każdy znajdzie coś dla siebie. Ta przedstawiona na zdjęciach należy do mojej mamy. Jest trochę za duża,więc spięłam ja cienkim paskiem. Mam taką samą (dwa rozmiary mniejszą), ale nie wzięłam jej ze sobą na wczasy, nie mogłam oprzeć się jednak pokusie przedstawienia jej w tym poście.









3 komentarze:

  1. PAryżanko skąd te buciki? są boskie :) śliczna z Ciebie dziewczyna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ci w takich kolorach, jednak powinnaś trochę opalić/przyciemnić nóżki - bo buzię masz ciemniejszą - poza tym blada skóra gryzie się z tymi kolorami na sukience :>
    Fajna z ciebie dziewczyna, jednak powinnaś więcej się uśmiechać ;)

    OdpowiedzUsuń